معرفی گروه حفاظتی سپاس
 
sepasgroup-parking
 

این گروه در سال 1363 با هدف ارایه خدمات فنی حفاظتی وتولیدی فعالیت اقتصادی خود را آغاز نمود و با تولید محافظ الکترونیک لوازم برقی و انواع شارژر اتوماتیک، اینورتر و فروش و نصب سیستم های اعلام سرقت، اعلام حریق، دوربین مداربسته و درب بازکن تصویری پا به عرصه صنعت گذاشت و سپس با ورود به عرصه تولید کلیدهای حفاظت از برق گرفتگی (ایمن ) ، تجربه ای جدید را در صنعت برق ایران پایه گذاری نمود.

بعد از آن با نگرشی جدید در سال 1373 واحد طراحی و نصب درب های اتوماتیک آن راه اندازی شد و هم اکنون جزو پیشگامان این صنعت در ایران می باشد. 

گروه حفاظتی سپاس با بهره گیری از گروه های نصب و خدمات پس از فروش آموزش دیده و با اجرای بیش از 10000 دستگاه انواع درب های اتوماتیک(شامل درب های اتوماتیک سکوریت، پارکینگی، ریلی، لولائی، تلسکوپی، عمود رو، زیر سقفی، کرکره ای فروشگاهی و صنعتی) آماده ارائه خدمات به کلیه بخش های دولتی و خصوصی در سطح استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری می باشد.

این گروه از سال 1376 با دریافت نمایندگی از شرکت آچیلان دُر، فروش، نصب و خدمات پس از فروش محصولات دربهای اتوماتیک شیشه ای را در استان های اصفهان و چهارمحال بختیاری عهده دار است. درصفحات بعد به  نام و آدرس برخي از پروژه هاي درب هاي اتوماتیك شيشه اي اجرا شده، اشاره گردیده است.

 

منتظر دیدار شما عزیزان در این گروه هستیم

 

آدرس : اصفهان - خیابان هشت بهشت غربی -چهارراه گلزار -جنب کوچه 23 

مجتمع اداری هشت بهشت - طبقه اول - واحد 15

 

تلفن : 902-901-03132750900

 فکس : 03132675265

www.sepasgroup.com

info@sepasgroup.com

whatsApp : 09138711969

 

امروزه استفاده از درب اتوماتیک برای پارکینگها و بخش صنعت با استقبال خوبی روبرو شده است.

این دربها به چند نوع قابل ارائه می باشد:

 درب های پارکینگی شامل (لولائی، ریلی، زیرسقفی و کرکره ای)

و دربهای صنعتی شامل (سریع بالارونده و زیرسطحی و ... )

       گروه حفاظتی سپاس ،نماینده انحصاری شرکت البرز صنعت در فروش و اجرای درب های اتوماتیک BFT ایتالیا در استان اصفهان و  چهارمحال و بختیاری میباشد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان sepasgroup-parking و آدرس sepasgroup-parking.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: